Blogia
El Principio

Vull aprendre

Vull aprendre

Vull aprendre a estimar quan oblides, estimar-te quan arribes d’un llarg viatge, estimar per estimar després, estimar per no oblidar que t’estimo, estimar després i tornar a caminar. Estimar a les nits tèbies però encara més en les fredes i fosques, estimar perquè m’abraces i estimar perquè no m’allunyis de tu, estimar per no comptar el temps que ens queda ni el temps que s’ha anat, estimar que podria ser per sempre, estimar una mica, prou perquè no m’ofegui, estimar-te si em busques, estimar quan em perds de vista, estimar per alimentar el meu cor, estimar per tornar a somiar i encara estimar quan desperti. Estimar sencer, estimar si crides, si m’oblides nomenar, estimar quan plenes els teus llavis de silenci, quan el gel gebre la teva fràgil cabellera i tornar a estimar quan no quedin paraules per fer-ho. Estimar per inventar que t’estimo. Estimar de perfil però estimar-te de front, estimar quan estàs en ombra i seguir fent-ho quan pots tocar-me Estimant-me, perquè no, jo també estimar-me, estimar perquè em vulguis però per sobretot estimar per no deixar d’estimar. Estimar-te i caminar per una vida que no és teva, que no és meva, que podria ser teva, que podria ser meva.

I estimar, estimat, en els minuts cap enrere del rellotge i en els minuts que no han arribat encara. Sí, estimar encara aleshores, encara ara, tot després si més no estimar-te per creure que t’estimaré, que et vaig voler, que t’estimo. Tornar una mica la memòria cap a l’esquena i estimar amb els dits, amb la punta dels cabells, amb els anhels, els malsons, la llengua, les dents, els genolls, les cuixes, els gemecs, els plors, les rialles, amb les cançons, amb les fulles, amb els pensaments, amb els sentiments, amb el cor, amb el temps o sense - millor sense ell - I dir que t’estimo i escriure que ho faig. Així vull aprendre a estimar. Per estimar-te i sentir-ho, i que sigui real i que sigui ficció, que sigui una versió i que les sigui totes - o cap-

Estimar perquè vull estimar-te.

0 comentarios